onsdag 20. januar 2010

Velkommen til bryllupsplanleggeren!

Jeg har opprettet denne bloggen i håp om å være til hjelp for folk som planlegger bryllup i Rogalands-området. Først og fremst har jeg laget en oversikt over bryllups/selskapslokaler. Til høyre kan du sortere på mer spesifikke områder. Jeg har av og til flere bilder av lokalene også, bare spør om du er interessert! 

Jeg planlegger å utvide området etterhvert, men først og fremst altså Rogaland. Planen er å lage en oversikt over bryllupslokaler, catering, dekorering, toastmastere, musikkalternativer, blomster osv. Slik at man kan finne frem og få en oversikt.

Jeg giftet meg selv i 2005 og vet hvor forvirrende det kan være å starte planleggingen.
Så vil jeg samtidig bare ønske alle lykke til med forberedelsene og selve bryllupsdagen! Nyt det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar